Tuesday, June 18, 2013

Internship Program

Salam 'alaik...

Hoyeeeaaaahhhhh Mardhiah!!! SeLAmaT BerPrAkTIkAL!!!!!~lebih kepada memberi semangat~, 
Anyway, Alhamdulillah, saya dapar praktikal di ibu pejabat Felda di jalan semarak, di bahagian H.R.

Alhamdulillah, semua staff sempoi2, senang masyuk hehehehe ~errmmm kalau anda tak berlagak insya Allah mudah bergaul dengan mereka~, biasalah di bahagian H.R, computer akan jadi kawan karib kita, mana taknya, segala data-data perlu update dalam computer. Actually saya suka kerja yang deal dengan manusia hehehehe cth: turun padang tahu masalah orang, apa keperluan yang masih tak cukup daripada situ kita dapat membantu mereka. Errmm, tapi kerja bahagian H.R ni pon okeh jugak, at least tahu macam mana nak buat surat pada big boss, nak isi data based on what, yg paling best, saya dah tahu photostat gune machine besar dan binding hahahahahaha.



Selama ni saya dok tengok kat kedai photocopy center kakak2 tu photostatkan utk students. Teringin jugak nak buat coz laju semacam je machine tu, Tapi arini saya dah belajar, waahhh dgn expertnye saya gunakan photostat machine tu hehehehehehehe. ~ok, even photostat bukanlah salah satu subject yang sy belajat tapi ia adalah skill~. Sampai sekarang saya masih tersenyum-seyum sebab dapat guna photostat machine tu theetheeetheee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...